Osobní trenér fitness - Praha a okolí

Služby osobního trenéra vyhledáváme ve chvílích, kdy chceme vylepšit naši tělesnou kondici, nebo toužíme zhubnout. Je potřeba si uvědomit, že to není otázka pár dnů, ale je potřeba se obrnit trpělivostí.

Všichni bychom měli dělat vše proto, abychom se cítili dobře a spokojeně. Ti z nás, kteří na sobě chtějí více zapracovat, aby byl výsledný efekt viditelný co nejdříve a aby vůbec nějaký byl, potřebují vyhledat schopného osobního trenéra fitness.

Co je to FLEXI-BAR?

Je to v první řadě vibrační kmitací tyč a cvičební náčiní a je vynikající prevencí proti bolestem zad. Při tréninku s touto vibrační tyčí se zapojí do práce hluboké svaly zádové, kompletní břišní svalstvo a svaly pánevního dna. Pokud byste si mysleli, že se jedná o přístroj, který je určen pouze pro mladé, nenechte se mýlit. Tato tyč poskytuje vynikající trénink všem věkovým skupinám a je určena pro cviky v sedu, lehu, ve stoji, při pohybu a také při cvicích rovnováhy.

Trpíte-li bolestmi zad a chcete jim předejít nebo si chcete pouze zlepšit Vaší fyzickou kondici či se chcete rehabilitovat, pomůže Vám kmitací tyč FLEXI-BAR.

Účinky FLEXI-BARU

Účinky FLEXI-BARU jsou:

  • Efektivní proti bolestem zad
  • Zlepší Vaše držení těla
  • Odbourává tuky
  • Zpevňuje vazivové tkáně
  • Posiluje svaly pánevního dna
  • Zvyšuje schopnost koncentrace
  • Vyrovnává svalovou disbalanci
  • Výborný pro trénink zad po období těhotenství
  • Přináší zlepšení rovnováhy, koordinace a stability
  • Pomáhá k dosažení harmonického, účelného a ekonomického pohybu

Proč bychom měli sportovat?

Již od útlého věku bychom měli své děti začít podporovat v nějaké tělesné aktivitě. Nejčastěji si pro své děti vymýšlíme aktivity typu, cyklistika, běh, plavání apod. Když tímto způsobem děti povedeme, bude pro ně v následujících letech sport hezkým koníčkem a relaxací. Výsledkem nám všem bude dokonalá postava a zdraví. Jsou lidé, kterým stačí ranní rozcvička, jiní se musí projet spousty kilometrů na kole apod. Vždy záleží na daném člověku a jeho tělesné skladbě, takže každý z nás si musí vybrat sport přesně podle sebe.

Sport nám přináší spoustu pozitivních okamžiků, jakými jsou mimo jiné dokonalá postava, získávání nových přátel, zlepšení zdravotního stavu apod. Díky sportu se také můžeme naučit vyrovnávat se s porážkou či umět si vytyčit svůj cíl apod.

Jak si vybrat vhodný druh sportu?

Nejdůležitější je vybrat si sport přímo na tělo. Při výběru sportu bychom se neměli ohlížet na ostatní, neboť je nutné, abychom si vybrali přesně takový druh sportu, který nás bude bavit a který tudíž budeme vykonávat s radostí. Nikdy se do sportování nesmíme nutit. Vše, co se v nás odehrává, je otázkou našeho myšlení, takže pokud budete vykonávat nechtěný druh sportu, bude to na Vás mít negativní dopad.

Průběh sportování

Pokud již máte Vámi zvolený druh sportu, zbývá již pouze určit místo, na kterém jej budete vykonávat a kdy jej budete vykonávat. Nejlepší je sport vykonávaný na čerstvém vzduchu, neboť tento sport má také rekreační účinek, čímž se pro Vás sportování stane nezbytnou nutností a proto jej budete vykonávat daleko raději.

K tomu, abyste mohli začít sportovat, je nezbytné dokonalé vybavení, ať již se jedná o běhání, ježdění na in-line bruslích či plavání. A v neposlední řadě je potřeba si stanovit přesnou dobu, kdy budete sportovat a důsledně ji dodržovat.

Co se stane při nedostatku pohybu?

Při nedostatku pohybu se vám může stát:

  • Artróza končetin a páteře
  • Trombóza, embolie, infarkt
  • Vyšší procento tuků v krvi
  • Pocit vyčerpání a apatie
  • Zácpa
  • Nespavost
  • Migréna a jiné bolesti hlavy

Sport a strava

Rozhodneme-li se sportovat, musíme k tomu přistoupit jaksi komplexně a upravit tomuto novému životnímu stylu také svůj jídelníček. Jak ale vypadá taková přirozená výživa a strava? Hlavní je, aby byla pestrá a obsahovala tedy vyvážené množství jednotlivých živin. Měla by být rovněž přiměřená, což znamená, že je úměrná našemu energetickému výdeji. Aktivní životní styl znamená zvýšení kvality naší stravy. Poměr mezi příjmem a výdejem energie by měl být přímo úměrný. Chceme-li zhubnout, měli bychom vydat sportem daleko více energie, než přijmeme v jídle. Naše strava by měla být komplexní, což znamená, že je obohacená o mikroživiny a další látky, které v běžné stravě nenajdeme. Sportujeme-li, měli bychom jíst racionálně a to je, že jíme podle toho, jak to naše tělo potřebuje. Denní příjem naší energie v průběhu dne musíme rozdělit cca. na 5-6 dávek a to včetně snídaně.

Zdravý spánek

K tomu, abychom se cítili lépe, nám kromě sportu a zdravého jídelníčku chybí ještě zdravý spánek, který je pro nás velmi důležitý. K tomu, abychom měli kvalitní a zdravý spánek musíme dodržovat jistá pravidla:

  • Chodit spát vždy ve stejnou dobu, aby si Váš organismus zvykl na pravidelný rytmus.
  • Spát bychom měli zásadně sami.
  • Spíme v tmavé, tiché a hlavně dobře větratelné místnosti, ve které by se pokud možno nemělo topit.
  • Postel, ve které spíme, je pohodlná, pružná, rovná a dostatečně velká. Na kvalitní posteli velmi záleží, neboť v posteli trávíme většinu našeho života.
  • Spát nechodíme nikdy hladoví, ale přejídat se před spaním rovněž nehodí.
  • Chodíme spát pokud možno bez prášku na spaní.
  • Při pravidelném sportování dospějete po půl roce do fáze, kdy Vaše problémy se spaním zcela vymizí.

Začít žít zdravě znamená uvědomit si, že nám na našem životě záleží a chceme udělat vše proto, aby byl náš život kvalitnější a my se cítili zdravější. Nikdo z nás nechce trávit svůj drahocenný čas po nemocnicích. A pokud si nutnost zdravé stravy, sportování a zdravého spánku uvědomíme co nejdříve, bude naše tělo spokojené.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id10531 (magazin-zdravi.cz#9849)


Přidat komentář