Dieta a hubnutí? Výživový poradce pomůže

Zima už je tu a lidé zvažují, jak se na ni z výživového hlediska připravit. Ne vždy k tomu ale volí ty nejvhodnější metody. Krátkozraká dieta totiž nejen, že nemá dlouhodobý účinek, ale také není příznivá pro zdraví. Využijte proto efektivnějších metod.

Hubnutí s poradcem je efektivnější

Máte potíže s nadváhou, nabíráním svalové hmoty nebo přemýšlíte nad detoxikací těla? Všechny problémy týkající se zdravého životního stylu Vám pomůže řešit specialistka na výživu, paní Daniela Šimůnková, kterou Vám doporučujeme nejen pro odborný - profesionální a individuální přístup, ale především díky péči, kterou svým klientům dálkově věnuje prostřednictvím telefonu či emailu. Váš potenciál a odhodlání dokáže využít ke startu procesu Vaší přeměny duševní i fyzické a provede Vás cestou zdravého životního stylu až k patřičným výsledkům. Paní Šimůnková klade důraz na zdravou snídani, která je osvědčeným receptem, jak správně nastartovat den. Seznamte se s konceptem zdravé snídaně!

Britští vědci zjistili, že hubnutí s odborníkem je efektivnější než samostudium odborných článků a publikací. K tomuto závěru došli na základě studie 1500 osob různého věku, pohlaví a zaměstnání. Účastníci skupiny, která měla po celou dobu možnost konzultací s poradcem měla výsledky o více než 32% lepší než účastníci zbylých skupin, kteří se spoléhali na informace jen prostřednictvím internetu a tiskových materiálů.

Nutriční poradenství

Nutriční poradce - jak probíhá první sezení

Až budete hledat svého nutričního poradce, tak se podívejte na internetovou prezentaci, ať víte co nabízí. Až se budete domlouvat na vašem problému, tak jednak specifikujte své požadavky. Samozřejmě, že odborník uvidí, co vaše tělo potřebuje, ale také chce znát, na čem chcete pracovat. Pokud nejste vyloženě obézní, tak můžete třeba více chtít zpevnit tělo a zbavit se celulitidy. Existuje řada programů, které se cílí na specifický problém. Můžete chtít zhubnout, upravit jídelníček, aby jste měli vyváženou stravu s ohledem na vaše pracovní nasazení, nabízí se i takový jídelníček, který** vyhovuje vašim zdravotním dispozicím**. Profesionální výživová poradkyně, paní Daniela Šimůnková, Vám pomůže dosáhnout Vašeho cíle! Zastihnete ji na čísle:** 731902524** nebo e-mailu: d.sim@seznam.cz.

S odborníkem si také projdete váš zdravotní stav i případné zátěže ze stran vaší rodiny (sklony k obezitě, diabetes apod.), protože tyto faktory se promítají i do vašeho zdraví. Také se zhodnotí vaše fyzické aktivity a možnosti nějakého sportu, protože i tato stránka je lepší pro vaše zdraví. Nutriční poradce vám nemusí pomáhat jen, když chcete zhubnout, ale také, když chcete své** zdraví podpořit** a vyhnout se chorobám jako je rakovina, infarkt, mrtvice, zanesení cév a jiné nemoci, které může způsobit špatná strava. Proto je zde obsaženo slovo výživa, protože vás vyživuje a nikoli primárně jen shazuje kila.

Nutriční poradce - analýza těla

V této oblasti se nabízí přeměření jednotlivých partií a zvážení na váze. Ne vždy jsou totiž některé faktory, jenž jsou viditelné, ukázkou jasného problému. Například ženy s vypracovanou postavou nechodí mezi lidmi polonahé, a pak jejich tělesná konstituce vypadá mohutnější než u subtilních žen, které ale mohou mít více zásob tuku. To samé platí i o váze. Pokud máte pevnější a těžší kosti, tak vážíte více. Ne každá žena ale bere toto v normálu a má pocit, že je silná, i když to není pravda. Pak se nabízí další optický klam. Mohou být lidé, kteří třeba jsou štíhlí, ale jejich životospráva je taková, že je stejně mohou ohrožovat různé nemoci. Proto je dobré zjistit,** jak na tom vaše tělo skutečně je**, abyste věděli, čeho se máte vyvarovat a co je pro vás naopak přínosné. Díky tomu, že se zanalyzuje zdravotní stav, tak se může sestavit stravovací režim tak, aby vás to obohatilo.

Nutriční poradce - zpracování jídelníčku

Jídelníček se zpracovává na základě analýzy organismu. Pokud se bavíme o zpracování dietního jídelníčku, tak se jedná o takový program, který má za cíl odbourat daný problém. Dietní jídelníček je forma takového stravování, která není trvalá, tou je dlouhodobé stravování. Co se týká diety, tak o té mají lidé někdy představu, že se musí jednat o proces, kdy se hladoví a strava je samý suchar. Tomu ale tak není. I dietní jídlo může být velmi chutné. Musíte ale přesně dodržovat to, co vám
poradce sestaví, protože na každý organismus platí něco jiného. Dietní strava je na omezenou dobu a je sestavena tak, aby splnila svůj účel. Nesnažte se ji proto sami měnit, ale zeptejte se poradce. Ten totiž pracuje s jednotlivými hodnotami a dokáže jídelníček nakombinovat tak, aby splňoval pořád svůj účel.

Nutriční poradce - stravovací plán

Dlouhodobý stravovací se od dietního jídelníčku liší v tom, že zatímco dieta vám víceméně rozfázuje potravu do jednotlivých dní a je zde popsaná jasná podoba každého jídla, tak stravovací plán je charakteristikou toho, čeho se máte držet. Mohou zde být konkrétní podoby jídla, ale není striktně dáno, že daný den bude ve stravě vypadat dle plánu. Spíše to je souhrn toho, co je pro vás prospěšné a co byste neměli moc jíst. Pokud netrpíte vyloženou alergií třeba na čokoládu, tak vám nikdo nebrání, abyste si ji občas nedali, i když si chcete udržet linii. Jen ji nesmíte jíst často a ve velkém množství, abyste pak neměli problémy. Stravovací plán na udržení zdraví není o doživotním omezování, ale o přísunu toho zdravého ve většině a ty rizikovější lákadla si můžete dát jen občas.

Zásady zdravé výživy

Předně si musíte najít to, co vám bude vyhovovat. Někomu může dělat problém i to, když si vezme sladké v menším množství, jiný organismus to ještě zvládne. Najděte si proto takovou linii, které se budete držet.

Důležitou charakteristikou každého jídelníčku, ať už dietního či dlouhodobého je pestrá strava. Spousta lidí se diví, že když pracují a snaží se jíst alespoň střídmě, ovšem jejich potrava se točí kolem tří jídel, a pak na dovolené jedí co hrdlo ráčí, ovšem každou chvíli něco jiného, tak zhubnou. Je to samozřejmě dané i pohodou a větší aktivitou,
ale i pestřejší strava dokáže své.

Jezte raději vícekrát denně v menším množství. Poslední jídlo by mělo být tak dvě hodiny před spánkem a to ještě něco lehčího. Je ale nesmysl nic nejíst po páté, když jdete spát ve dvě ráno. Jídelníček přizpůsobte svému režimu.

Nebojte se říkat v restauracích, co potřebujete. Pokud tedy uvidíte, že dané jídlo obsahuje třeba kousky opečené slaniny, tak poproste číšníka, aby slaninu vynechali. Není to problém a zákazníci to běžně dělají.

Nehladovte. Je logické, že když nebudete jíst, tak budete hubnout, ale zaděláváte si tím na problémy. Jednak budete mít hlad a až začnete zase jíst, tak deficit potravy si tělo vyloží tak, že bude chtít více a nakonec i více naberete. Pak se také vystavujete i riziku nemocí srdce či ženy mohou mít problémy v oblasti ženských záležitostí.

Neplatí, že diety a zdravá výživa jsou nudné a ne příliš chutné. Naopak, zdravá strava je pestrá, povolují se i prohřešky, pokud nejsou často. Jen dbejte na své zdraví a dopřávejte si nejvíce to, co vám doporučí poradce.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id10379 (magazin-zdravi.cz#10060)


Přidat komentář